<H1>
Instytut Kognitywistyki </H1> |
<H1> Baza wiedzy </H1> |
<H2>
Kursy zawodowe z certyfikacją </H2> |
<H2>
Kursy rozwojowe </H2> |
<H2> Kursy zawodowe z certyfikacją </H2> |
<H2> Kursy rozwojowe </H2> |
<H2> Nasze wyjątkowe kursy i szkolenia </H2> |
<H2> Książki </H2> |
<H2> Szkolenia b2b </H2> |
<H2> About </H2> |
<H2> Uczestnicy o nas </H2> |
<H2> Doradztwo zawodowe i coaching kariery. Jak zostać coachem kariery? </H2> |
<H2> Narzędzia i techniki coachingowe </H2> |
<H2> Coaching systemowy, Co to jest? </H2> |
<H2> FAQnajczęściej zadawane pytania </H2> |
<H2> Zapisz się do Newslettera. Bądź na bieżąco z nowościami </H2> |
<H3>
Certyfikowany Coach Kognitywny </H3> |
<H3>
Psychologia Doświadczeń Subiektywnych </H3> |
<H3>
Psychosomatyka </H3> |
<H3>
Jak skutecznie uprawiać wolne zawody edukacyjne </H3> |
<H3>
Superwizje grupowe </H3> |
<H3>
Jak uzyskać dobrostan </H3> |
<H3>
Jak radzić sobie z lękiem i traumą? </H3> |
<H3>
Jak zbudować udany związek </H3> |
<H3>
Jak uwolnić się z toksycznych relacji </H3> |
<H3>
Stres i jego skutki </H3> |
<H3> Dowiedz się więcej o nas i naszej ofercie </H3> |
<H3> </H3> |
<H3> ANNA ALABAMA JERA </H3> |
<H3> </H3> |
<H3> MACIEJ BENNEWICZ </H3> |
<H3> Marta Barańska </H3> |
<H3> Marta Lachmider </H3> |
<H3> Magdalena Strojna </H3> |
<H3> Aleksandra Skrzypczak </H3> |
<H3> Waldemar Ferschke </H3> |
<H3> Skąd czerpiecie wiedzę w Instytucie? </H3> |
<H3> Jak długo istnieje Bennewicz Instytut Kognitywistki? </H3> |
<H3> Skąd nazwa Instytutu, gdyż wydaje się dość skomplikowana? </H3> |
<H3> Czym różni się coaching kognitywny od innych podejść coachingowych? </H3> |
<H3> Nie jestem psychologiem z wykształcenia – czy mogę być coachem kognitywnym? </H3> |
<H3> Coaching w Polsce święcił wzloty i upadki, jaka jest perspektywa rozwojowa dla tej profesji? </H3> |
<H3> Na czym polega wyjątkowość podejścia PDS? </H3> |
<H3> Potrzebujesz więcej informacji? Odwiedź naszą bazę wiedzy </H3> |
Social
Dane społecznościowe
Wcześniej koszty oraz kwestie techniczne sprawiały, że ta forma komunikacji o częściowo publicznym charakterze była trudna do zrealizowania. Jednak rozwój technologii mediów społecznościowych w latach 2004-2010 umożliwił szersze wdrożenie koncepcji współdzielenia oraz wymiany treści pomiędzy użytkownikami, co istotnie wpłynęło na sposób komunikacji, marketingu, pozyskiwania danych oraz budowania społeczności online.
Obecnie dane te są cennym zasobem w działaniach biznesowych, szczególnie w obszarze analizy zachowań użytkowników, segmentacji odbiorców oraz tworzenia strategii marketingowych i komunikacyjnych.